Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Härliga morgonstund.

Av lilla-jag - 11 februari 2014 04:56

Sitter här i mitt vardagsrum. Klockan är 05.00 Allt är så tyst och skönt. Njuter verkligen av lugnet. Lite trött är jag nog men spratt upp ur sängen direkt när klockan ringde. Kan ju inte riskera att försova mig när man har öppningspass på jobbet.

Igår när jag kom hem från jobbet så gjorde jag bara en enkel middag. Soppa och baugetter. Sedan var det dags för bokförings jobb. Det tog hela kvällen. Jag tog bara en paus när jag tittade på Farmen. Det kan man ju inte missa.

Min syster dotter ringde igår och ville hälsa på med sin syster och deras barn.Typiskt nog hade jag bokföringen så det gick ju inte. Trist! Hade verkligen vara roligt om de kunnat kommahit en stund. Men det få bli en annan gång då.

Nä nu är det dax att fixa sig så man kommer iväg till jobbet.

Bye bye   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilla-jag - 1 mars 2014 00:47

Jag har fått jobb  yaaay! Jag ska lämna arbetsplatsen jag vikarierar på   HJÄÄÄLP!!!! Tycker inte om stora förändringar. Jag trivs verkligen så himla bra där. Kommeratt sakna all så otroligt mycket  . Bara hoppas på det bästa  . Det nya jobbet kans...

Av lilla-jag - 16 februari 2014 18:42

Idag har vi varit och grillat och kört skoter vid stugan. En riktigt härlig dag. Det var vår familj, systerdotterns familj, två kusiner till barnen, en kompis och hans dotter. Vi körde jätte mycket skoter på sjön. Åkte ring och snowbord, dyna m.m eft...

Av lilla-jag - 15 februari 2014 16:28

Ja min reumatism var det ja!!!!! Jag fick den efter jag fått mitt första barn. Jag fick ondare och ondare. Först i handleder och fingrar. sedan i ryggen och axlarna. Jag trodde ju att det berodde på att jag var ovan att bära runt på en bäbis och sitt...

Av lilla-jag - 14 februari 2014 22:08

Alla  dag var det idag då. När jag kom hem från jobbet så hadde gubben redan farit och jobbat. Sonen åkt till kompis han ska sova hos och dottern hade fyra kompisar med sig hem. Jag då vad ska jag göra, tänkte jag. Dottern och kompisarna gjorde hemla...

Av lilla-jag - 10 februari 2014 06:24

Idag fick jag jobba för tjejen som kom tillbaka så jag fick sluta mitt vikariat har fått ont i ryggen. JEEEY!!!  Men det är hemskt som vikarie att man blir glad när de andra inte mår bra. Ja man blir överlycklig över att få jobba en dag till. Fast ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards