Alla inlägg den 14 februari 2014

Av lilla-jag - 14 februari 2014 22:08

Alla  dag var det idag då. När jag kom hem från jobbet så hadde gubben redan farit och jobbat. Sonen åkt till kompis han ska sova hos och dottern hade fyra kompisar med sig hem. Jag då vad ska jag göra, tänkte jag. Dottern och kompisarna gjorde hemlagad pizza och skrattade och hade kul. Jag for till affären och köpte chokladhjärtan, åkte till mamma och pappa och önskade Glad alla hjärtans dag. De blev iallafall glada för mitt besök. Var där i två timmar. Nu sitter jag i köket och lyssnar på tjejerna när de leker massa lekar. Jag har köpt en chokladask och två triss till gubben. Jag får lägga dem på huvudkudden så han ser dem när han kommer hem inatt.


Fortsatt GLAD ALLA HJÄRTANS DAG alla läsare. (om de finns nån som läser?)

 

                                           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards