Alla inlägg den 9 februari 2014

Av lilla-jag - 9 februari 2014 21:58

Igår var det melodifestival deltävling 2. Klart bästa låten var Martin Stenmarks. Sanna Nilsens låt var också superbra. Kvällen tillbringade vi hos min syster. Där var hennes två barnbarn.De är så otroligt söta. Det var en av dem som sov hos mig kvällen innan.

 Idag for jag och barnen deras ena kusin och dotterns kompis på badhuset. Det var skoj, Länge sedan man varit där.

Sonen fick jag tvinga med mig för han ville hellre åka skoter med pappa. Det blir ju faktiskt oftare skoteråkning än badhusbesök. Sedan ikväll har man hunnit att vika massor med tvätt och tittat på tvekamp på Farmen. Jag bara älskar att titta på Farmen. Spännande att Simson fick bo där ute i skogen någonstans. Undra hur det blir när de träffas igen då någongång??

Men nu ska jag sova. Natti natti lla bloggläsare <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards